Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zizu80.80
Czytelnik
Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): RYBNO Posiadane auto: VOLVO v40 1.9/1998 MATIZ 0.8/2000 Golf III 1,4/1992 b+g Astra II 1,2/1998 b+g Fiat 126p 1991r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 18 Wrz 2010, 21:14
Temat postu: wymiana wahacza |
|
|
witam wszystkich.przy wymianie wahacza nie mogę odkręcić jednej śruby która trzymie go w belce.psikałem WD40 i nic.moje próby skończyły się tym że główka zrobiła się okrągła.Moje pytanie brzmi. Czy można wyrąbać tą śrubę z nakrętką(nakrętka jest przyspawana) i zastąpić inną czy też przyspawać na główkę większą nakrętkę i wtedy próbować odkręcić? |
|
Powrót do góry |
|
|
zizu80.80
Czytelnik
Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): RYBNO Posiadane auto: VOLVO v40 1.9/1998 MATIZ 0.8/2000 Golf III 1,4/1992 b+g Astra II 1,2/1998 b+g Fiat 126p 1991r
Piwa: 0/0
|
|
Powrót do góry |
|
|
archive_18
Auto Maniak
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 15058
Piwa: 1623/642
|
Wysłany: Sob 18 Wrz 2010, 23:25
Temat postu: Re: ( Daewoo Matiz ) wymiana wahacza |
|
|
Nie masz kolego innej opcji.Dospawaj większą nakrętkę i odkręć kluczem pneumatycznym. _________________ Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin91
Dyskutant
Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 64 Skąd jesteś (miejscowość / region): GDYNIA Posiadane auto: Renault Laguna 1.9 dCi 2002r
Piwa: 1/3
|
Wysłany: Sro 28 Mar 2012, 17:02
Temat postu: Re: ( Daewoo Matiz ) wymiana wahacza |
|
|
Wiem,ze trochę czasu minęło od tego postu i moja rada jest spóżniona , ale może komuś się przyda. Ja to robiłem teraz w marcu. Podlewarować samochód, ściągnąć koło, odkręcić dwie śruby przy drążku stabilizatora/ te pod zderzakiem/, odkręcić śrubę i małą śrubkę znajdujące się przy mocowaniu wahacza - zdjąć wspornik -masz dostęp / wprawdzie byle jaki , ale zawsze /, odkręcić stabilizator od wahacza, odkręcić śrubę mocującą wahacz przy zwrotnicy. I teraz najważniejsze - nabij klucz oczkowy , albo nasadowy na śrubę / u mnie była 13/ i kręcić po centymetrze, za każdym razem nabijasz klucz ponownie , gdyż jest mninimalny dostęp. Ja to robiłem mając samochód na lewarku / z kanału to marzenie/. Acha , jeszcze jedno - dzień wcześniej należy dobrze polać po nakrętce / tej przyspawanej /preparatem WD40. Po odkręceniu tej śruby łomik lub duży śrubokręt, bo wahacz nie chce wyjść. Zakładać gumę na stabilizator / długi pręt łączący oba koła/, założyć wahacz / trzeba wbijać, bo ciasno/ . Można się natyrać , ale parę groszy zostaje w kieszeni. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Popularne dyskusje w dziale: ( Daewoo Matiz ) Porady, problemy techniczne
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group
Copyright © Profit 2003 - 2024 |
Created by idealneT and OM System |
|