Daewoo

ogłoszeniaceny używanychforumczęścioponyksiążkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Daewoo Nubira ) 99r 2.0 16V - Brak sterowania przekaźnikiem pompy i iskry



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum DAEWOO Forum Strona Główna -> ( Daewoo Nubira ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kukiz1986

Czytelnik



Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mierzęcice
Posiadane auto: Nubira 2.0
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 05 Sty 2016, 14:54
Temat postu:

99r 2.0 16V - Brak sterowania przekaźnikiem pompy i iskry


Witajcie, szukam przyczyny braku sterowania przekaźnikiem pompy paliwa i braku iskry. Co może być powodem tego problemu?

Przekopałem już sterownik w poszukiwaniu napięć, są wszystkie wg schematu. Dalej brak iskry i napięcia na przekaźnik pompy.

Myślę czy to nie czujnik położenia wału, ale chyba mimo tego pompa powinna pracować?

Podpowie ktoś czy można jakoś sprawdzić czujnik położenia wału?

Znalazłem schemat:



Powrót do góry
Grzybeq

Auto Maniak



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 1607
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 90/7
Wysłany: Sro 06 Sty 2016, 16:06
Temat postu:

Re: ( Daewoo Nubira ) 99r 2.0 16V - Brak sterowania przekaźnikiem pompy i iskry


Cześć!

Po kolei.

Wyciągnij przekaźnik K46, włącz zapłon i sprawdź, czy masz napięcie na "30". Od tego trzeba zacząć. Jeśli okaże się, że jest, to wrzuć przekaźnik na miejsce, przy wkładaniu usłyszysz czy się załącza. Jeśli się załączy, to sprawdź, czy jest napięcie na F16, od tego zależy, czy ECU będzie miał jak załączyć ten przekaźnik.

Wersje są dwie - pierwsza - przekaźnik pompy załącza się z włączeniem zapłonu, druga - z włączeniem rozruchu. Tak czy inaczej - jeśli faktycznie problem jest z przekaźnikiem, to możesz zmostkować go na czas testów - będziesz tym samym wiedział, czy to oby na pewno jego wina.

Co do czujnika - oczywiście, że możesz go sprawdzić - odkop wejście do sterownika i podłącz miernik. Kręcąc powoli wałem będziesz widział jak skokowo zmienia się napięcie, niestety nie powiem, czy w zakresie 0-5, czy 0-12V, bo nie miałem tego sprawdzać.

W razie pytań pisz - będziemy szukać dalej.

Pozdrowienia!
_________________
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o \'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop \'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum DAEWOO Forum Strona Główna -> ( Daewoo Nubira ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Daewoo Nubira »

Opinie o samochodach Daewoo Nubira - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Daewoo Nubira ) Porady, problemy techniczne






Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System