Daewoo

ogłoszeniaceny używanychforumczęścioponyksiążkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Daewoo Tico ) Daewoo tico i gaśnięcie silnika



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum DAEWOO Forum Strona Główna -> ( Daewoo Tico ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tikoviec

Czytelnik



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków
Posiadane auto: Daewoo tico 0,8 2000 r
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 26 Mar 2015, 22:04
Temat postu:

Daewoo tico i gaśnięcie silnika


Podczas jazdy / nie zawsze / zdarza się że gdy wrzuce bieg na luz silnik gaśnie, auto ma prędkość np. 70 km/h to samo dzieje sie jak zwalnia sie dojeżdzając do skrzyżowania. Raz potrafiłem przejechać 50 km i nic sie nie działo. Po zatrzymaniu sie - przerwa jakieś 10 minut i zapaleniu auto po chwili gaśnie, trzeba dodawać gaz coby nie zgasło, podczas dalszej jazdy ( to już nie jest wtedy jazda ) autem trzepie i szarpie tak jak np wystepowałby brak iskry na jednej ze świec. Po ostygnięciu jak silnik zimny jak się zapali ( brak ssania ) to trzeba poprzyciskać troche pedał gazu i wtedy silnik pracuje normalnie. Po pewnym czasie jak nagrzeje się silnik włącza się wentylator chłodnicy. Po wyłaczeniu i ponownym załączeniu silnik ma bule z powrotem do normalnej pracy. Zdjąłęm filtr powietrza, po nagrzaniu silnika przepustnica jest w pionie - otwarta. Jak ją sie przymknie to silnik zaczyna normanie pracować. Żadko bo żadko ale czasem zdarzy się że po wyłączeniu zapłonu jeszcze potrafi szarpnąc autem. Moje podejrzenie pada na rozregulowany gaźnik. Jesli chodzi o przewody WN, palec, kopułka cewka WN są dobre, świece też. Nie podejrzewam aby to była wina aparatu zapłonowego. Prosiłbym o pomoc i zgóry za nią dziękuję
Powrót do góry
Grzybeq

Auto Maniak



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 1607
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 90/7
Wysłany: Pon 30 Mar 2015, 23:22
Temat postu:

Re: ( Daewoo Tico ) Daewoo tico i gaśnięcie silnika


Filtr paliwa wymieniałeś?
Gaźnik masz koreański czy polski?

Pozdrawiam!
_________________
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o \'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop \'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
tikoviec

Czytelnik



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków
Posiadane auto: Daewoo tico 0,8 2000 r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 01 Kwi 2015, 21:58
Temat postu:

Re: ( Daewoo Tico ) Daewoo tico i gaśnięcie silnika


Filtr paliwa był wymieniany dawno, ale wg mnie to nie filtr paliwa. Wcześniej pisałem że brak ssania. Ssanie jest jak sie okazuje tylko nie takie jak wcześniej - głośniejsza praca silnika była wcześniej na ssaniu. Na obrotomierzu jak jest ssanie to pokazuje okolo 2000 obrotów po tym jak wyłaczy sie ssanie to jest z jakieś 1300. Silnik pracuje normalnie. Jak się zagrzeje do takiego momentu że sie właczy dmuchawa to wyłączam silnik. Po ponownym uruchomieniu silnika rozgrzanego popracuje chwile i się wyłącza. Stan ten dotyczy auta bez jazdy. Podejrzewam że gaźnik jest rozregulowany. Jak się doda nieznacznie gazu podczas powtórnego zapalania rozgrzanego silnika to ten silnik szybciej gaśnie. Próbowałem kręcić składem mieszanki ale nic nie dało, może przez to też coś sie bardziej rozregulowało. Jak należałoby zabrać się do poprawnego wyregulowania tego gaźnika bo to raczej w nim tkwi przyczyna opisanego objawu. Czy gaźnik jest koreański czy polski - trudno mi powiedzieć bo nie wiem, po czym ewentualnie to można stwierdzić ?
Powrót do góry
Grzybeq

Auto Maniak



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 1607
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 90/7
Wysłany: Czw 02 Kwi 2015, 19:42
Temat postu:

Re: ( Daewoo Tico ) Daewoo tico i gaśnięcie silnika


Ogólnie różnią się stopniem skomplikowania - polskie były łatwiejsze do ustawienia. Nie mam teraz dostępu do żadnego Tico żeby zrobić zdjęcie, a w necie to w zasadzie nic nie widać. Na ssaniu powinien mieć obroty 1300, po rozgrzaniu około 800. Jeśli ma więcej to cały czas chodzi na ssaniu bądź łapie lewe powietrze. To drugie jest łatwo sprawdzić - jak jest szczelny to po zatkaniu kolektora ssącego ma zgasnąć - jeśli jest nieszczelny w zasadzie od razu będzie słychać gdzie. Z samym ustawieniem gaźnika może być ciężko na odległość, a żadnej instrukcji do tego nie posiadam Sad
_________________
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o \'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop \'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum DAEWOO Forum Strona Główna -> ( Daewoo Tico ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Daewoo Tico »

Opinie o samochodach Daewoo Tico - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Daewoo Tico ) Porady, problemy techniczne






Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System