Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gryzli0
Czytelnik
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): łódzkie Posiadane auto: nubira kombi 2.0 16v 1999
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 24 Lis 2014, 03:22
Temat postu: Przeskoki układu kierowniczego po silnych skrętach , np. za |
|
|
Po zawracaniu lub skręcie w lewo lub prawo z dodaniem gazu np. włączanie się do ruchu przeskakuje układ jezdny w taki sposób że kierownica zaczyna być w nie naturalny sposób pochylona o jakieś 15 stopni w lewo , po czym po 200 – 300m szarpie samochodem w lewo ( bardzo wyraźnie i niebezpiecznie ) kierownica się prostuje i dalsza jazda jest w miarę normalna jak na Nubirę .
Zmieniłem tuleje wahaczy na Tedgum , skasowałem luzy maglownicy , zmieniłem krzyżak kolumny kierowniczej , maglownica nie wykazuje żadnych luzów nawet względem karoserii i to nawet przy maksymalnym i to dość brutalnym jej traktowaniu .
Podczas awaryjnego hamowania tak do przodu jak i do tyłu nic się nie zmienia i wszystko jest ok .
Tak jak pisałem po dynamicznym skręcie w prawo lub w lewo przestawia się kierownica (zawsze pochyla się w lewą stronę o jakieś 15 stopni ) i odpuszcza nagłym skokiem po 200-300m najczęściej po zdjęciu nogi z pedału przyśpieszenia podczas zmiany biegu (ale nie koniecznie) .
Zapraszam wszystkich mających jakieś pomysły co może być przyczyną tego zjawiska , po prostu proszę o pomoc !! _________________ jak odkręcę to naprawię |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Popularne dyskusje w dziale: ( Daewoo Nubira ) Porady, problemy techniczne
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group
Copyright © Profit 2003 - 2024 |
Created by idealneT and OM System |
|